MISSA INTE...

 2009-03-02 l 19:17:24

...Leila's nya serie! Alla ni som är lika tokig som jag i TV-kocken Leila Lindholms färgsprakande matkreationer kan glädjas åt att det denna veckan är premiär på hennes nya matprogram "Leila på landet" i tv4+. Jag satt som klistrad vid TV:n i julas när hon bakade och pysslade i sitt vackra kök - vill också ha! Undras om det är hennes eget eller i studio??? I vilket fall som helst kommer vårens programserie att handla om enkel och skön matlagning som inspirerar till strandfest likaväl som lata dagar i solstolen. Ingredienserna odlar hon delvis själv och hon fiskar, slungar honung hos grannen och lagar helt enkelt mat på sitt vis. Jag kommer att sitta klistrad och kanske få tips till lite recept till bloggen!

(Eget collage med bilder från tv4.se)

Kommentarer
Postat av: Nilla

Ha, ha! Vi brukar kalla hennes program för Leila snaskar...Tycker mest att hon slabbar och slickar skedar, doppar fingrarna i smeten... URK!

Nä fram för Gordon Ramsey! Där är det lite ruter!

2009-03-05 @ 17:01:24
Postat av: Tesse

fniss Men visst är det mumsigt att smaska smet! Gordon Ramsey?! Honom får jag googla - låter kul!

2009-03-06 @ 19:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0