MAMMAFIKA....

 2010-02-05 l 09:12:24


Jag tror jag nämnt det innan, men jag kan gott ta upp det igen...Jag är ett kanelbullefreak! Sååå gott med stora, härliga, kladdiga kanelbullar. Ska vara mycke kanel och smör i fyllningen och mycket pärlsocker på toppen - då är jag fast!

Jag ska inte sticka under stol med att det blir mycket fika nu när man är mammaledig. Det kommer liksom med rollen. När folk kommer på besök för att titta på den lille telningen hör det till att det skall fikas och när vi myser vid TV:n på kvällen ska det fikas och gosas. Underbart!

Är dock på jakt efter det ultimata kanelbullereceptet (de på bilden är köpta!) så är det nån som har ett recept i bakfickan - dela gärna med er!

PS - Kanelbullens dag är 4 oktober!


Kommentarer
Postat av: Anci

Hej !

Den ser ju himla god ut den där kanelbullen :) Jag kommer ihåg att det blev mycket fikande när min son var bebis. Mysigt !



Ha en skön helg



Kram

Anci

2010-02-06 @ 07:51:42
URL: http://lighthouse-ankan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0