KAKFORM

 2010-02-09 l 09:46:15



Upptäckte att det är alla hjärtans dag nästa helg när jag var ute och shoppade för första gången sedan lilla A:s födelse (har försökt att undvika elaka förkylningsbaciller och dylikt nu när det är vinter).

Var på Village och hittade denna roliga muffinsform som jag ska testa i helgen och överraska älsklingen med. Lilla A får nog vänta med att knapra i sig muffins, men jag tror att Magnus garanterat kommer att gilla att få en hjärtformad muffins.

Ska nog testa tillsammans med ett recept från Leila bakar som jag ju fick av mamsen förra året!


Kommentarer
Postat av: Anci

Tack för tipset ! Så många goda recept du ger oss.



Kram

Anci

2010-02-11 @ 15:00:56
URL: http://lighthouse-ankan.blogspot.com
Postat av: Helen

Hej ! Va roligt att titta in hos dig ! Vilken underbar kakelugn ni har ! Vi letar efter en gård på landet , och när vi hittar den då blir det massor med Lantlig inredning i vitt , vitt , vitt ! Välkommen att titta in på min nystartade blogg !

(...övar mig lite just nu. )

helenshantverk.blogspot.com

Varma hälsningar , Helen

2010-02-15 @ 09:56:37
URL: http://helenshantverk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0