ANLEDNING ATT FIRA

 2009-04-18 l 19:33:40


 Idag har vi två saker att fira i Skogshuset!

Dels har Magnus i veckan fått sitt företags nya hemsida färdig med tillhörande internetshop (han håller på med antenn-och parabolteknik så ni läsare kanske inte tycker det är så intressant, men era gubbar kanske gillar det!) och dels har Skogshuset fått en award av Hallon & Blåbär för en bra blogg & personlighet! När jag kom in idag med målarfärg över hela mig såg jag denna lilla utmärkelse och jag blev jätteglad!!! Det är så roligt att blogga om vad som händer hos oss i Skogshuset och efter detta blir det ännu roligare - tusen tack Jessica för all inspiration och smarriga "reseft":-)

Eftersom jag är illtrött efter dagens huspysslande så orkar jag tyvärr inte sno ihop någon tårta att fira med, men om jag skulle orkat skulle jag velat göra en prinsesstårta som denhär fina från Bombadill! Där finns mycket mumsigt vill jag lova, men det kanske blir en aning luddigt och svårsmält eftersom allt är gjort i tyg...

Den fina awarden skulle jag vilja skicka vidare till några bloggare som jag uppskattar alldeles särskilt och som jag är en flitig besökare på (förutom Hallon & Blåbär förstås!).

Leila bakar: för roliga och ibland lite tokiga recept på livets frestelser - kakor
Hello Sugar: för vackra och alldeles underbara cupcakes - ögongodis!
Chez Sofia: för det min "sommeliervän" Jonas lärt mig uppskatta - vin och ost
Anci: för roliga projekt och tankar
Molly: för att du alltid verkar vara så sprudlande glad och flitig



(Skicka vidare denna Award till någon ni tycker behöver den. Kopiera bilden och lägg den i ett inlägg. Skriv vilka 5 ni vill ge denna award till och länka dem. Skriv sedan i deras bloggar att ni gett dem en award!)

Ha nu en fortsatt trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: åsa - hello sugar!

åh jag som redan fått så mycket beröm idag, jag blir aldeles rörd!! tack så jättemycket! jag ska skicka den vidare i mitt nästa inlägg! :)



ha en skön kväll! :)

2009-04-18 @ 19:46:01
URL: http://hellosugar.se
Postat av: Chezsofia

Tack så hemskt mycket! Vad gulligt, jag blir verkligen jätteglad =).

2009-04-18 @ 22:09:44
URL: http://www.chezsofia.bloggsida.se
Postat av: Leila bakar...

gulliga du, tack! Det där med lite tokiga tar jag som en komplimang ;)

2009-04-18 @ 22:24:18
URL: http://leilabakar.blogg.se/
Postat av: Anci

Hej !



Tack snälla snälla du ! Vad glad jag blev i går kväll när jag såg att jag har fått en award :D Jag tror inte du förstår hur glad jag blev. Tack !



Hoppas att din söndag blir bättre än bäst !



Stor kram

2009-04-19 @ 08:07:11
URL: http://lighthouse-ankan.blogspot.com
Postat av: Molly

tack så innerligt! blir jätteglad.

du får ha en underbar dag! kramar

2009-04-19 @ 08:41:29
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: em

ja, det är så fint när maten är färglad, mycket roligare att äta då (: känns lyxigare på något vis.

2009-04-19 @ 16:28:25
URL: http://matomspunnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0