PANIK!

 2008-09-10 l 19:08:59
Har just insett att jag vet vad jag skall göra varje dag ända till jul!!! Nästa vecka blir det budget-arbete, åka till Spanien med jobbet i 5 dagar och planera, planera och åter planera, tillbaka till budget. Sedan börjar kvartalsbokslut den första oktober och kommer att ta all min tid hela månaden. Sen kommer november då man måste göra allt man inte hann i oktober för man satt på jobbet dag som natt och sedan är det jul! Men jag ska inte klaga, trivs ju bra med mitt jobb och känner mig allmänt tillfreds med livet som gift:-) Min man får ta hand om hemmet fram till jul (fast det vet han inte om ännu)!

Och så kunde man ju haft det tråkigare än att åka till Spanien med ett gäng härliga arbetskompisar!

Mallis - here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0