ÄNTLIGEN FREDAG

 2009-02-06 l 16:56:27
Äntligen fredag och Let's Dance! Jag vet inte vad det är med det programmet, men jag blir jätteglad av att se det! Tänk om man fick vara med där och lära sig dansa som Tobias, Helena, Annika och alla de andra. Tänk att kunna kontrollera sin kropp till 100% som de gör - wow!

Annars är det en vanlig, regngrå fredag i skogen. Har läst Cattas senaste "Allt i hemmet" och blivit inspirerad till tusen. Där fanns så mycket gulliga prylar att ha i köket.

Titta bara på denna underbara bakpenseln i silikon som kommer från Inreda.com!



Eller dessa söta skärbrädorna från Mingla design. Skulle sitta fin-fint till vårt nya kök (när det nu blir klart!).



Ååå, när vårt nya kök är klart ska jag baka och laga mat som tusan! Jag har så många bra bak-recept från mormor som ju hade bageri. Hon var en fena på både bakverk och mat och intresset har gått i arv till lilla mig. Tänkte jag skulle leta upp ett bra recept på semlor att baka till mina kära arbetskamrater nästa vecka. Om det är någon som har ett bra recept får ni gärna höra av er!

Man tager vad man haver sa Cajsa Warg!

(Foton från www.alltihemmet.se)

Kommentarer
Postat av: Susanne Blom

Ja,lilla mormor hon kunde hon, jag saknar henne ibland .



Kram / Mamma

2009-02-08 @ 15:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0