HUR MAN BLIR REN PÅ ETT KUL SÄTT!

 2010-03-15 l 18:51:27

Har haft en skön helg med släktmiddag på restaurang, lång promenad i vårsolen och fika, fika, fika! Quality of life!

Och sen måste jag bara visa - hittade dessa ljuvliga saker på nätet alldeles nyligen! De går inte att äta, men däremot blir man ren av dom. Det är nämligen tvålar i form av glass! Hur goa som helst ser dom ut att vara och jag kan säga att det var "love at first sight" när jag såg dom!

(Eget kollage med bild från soapylove.com)


Kommentarer
Postat av: Therese

Ha ha när jag såg bilden så tänkte jag men vad är detta för ny sort..

Jisses så lurad man blev..

2010-03-15 @ 19:26:32
URL: http://vxlhaxanfranorrland.blogspot.com/
Postat av: Anci

Hej !

Det låter som om du har haft en underbar helg :)



Först tänkte jag på bad och sedan på glass som går att äta. Men det var alltså badglass !!



Kram

Anci

2010-03-16 @ 07:57:38
URL: http://lighthouse-ankan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0