MAJS OCH KAKTIPS?

 2009-03-18 l 16:55:22


Nu är det precis en vecka kvar tills vi skall åka till Holland och hälsa på Baby Agnes (ja, Mange och Nilla också förstås)! Ska bli så roligt att se hur mycket Agnes har vuxit sen jag såg henne sist. Bebisar tenderar ju att växa så det knakar innan man hinner blinka ens.


Vi ska bila ner så det blir ett äventyr i sig. Gillar att åka bil för man kan stanna när man vill och göra det hela till en utflykt. Vi brukar prata om ditten och datten och bulla upp med en massa kul fika så resan inte känns så lång. Hörde att de inte är speciellt bra på laktosfria produkter i Holland så jag får väl ta med lite Solhavre så jag klarar mig.


Appropå fika så är det min tur att ha kakmåndag på jobbet nästa vecka. Vi har nämligen ett kakschema som snurrar och man får bjuda sina arbetskamrater på vad man vill (även köpebröd) och man slipper äta om det inte skulle passa - bra va?! Några tips på vad som kan passa 10 kaktokiga kontorsnissar???


Trevlig kväll!


(Tips! Kl 21 är det Texas BBQ hos Leila på Landet i TV4+ och enligt nyhetsbrevet vankas det bl a Grillade majskolvar - se ingredienserna ovan!)


Kommentarer
Postat av: Mikkis

Svar: Oh man tackar! Jag blev jätte förvånad när jag tittade in och det stog mitt namn på den där skylten asså. Min dag har varit jätte dålig och den var precis påväg att bli sämre när detta lilla glada budskapet kom. Det kunde inte varit mer lägligt alltså! :)



Men som hon sa, det kommer en ny tävling snart. Så då håller vi tummarna för dig i den då! :)

2009-03-19 @ 17:07:32
URL: http://mikkilicious.blogg.se/
Postat av: Tesse

Det var då för väl att dan slutade med lite guldkant! Å så vet jag ju var jag ska leta efter kakrecept nu:-)

2009-03-19 @ 19:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0