CHOKLADFROSSA

 2009-03-07 l 22:06:28


Trodde våren hade kommit hit när jag vaknade i morse, men det visade sig att det hade börjat snöa - igen! Börjar bli riktigt trött på detta gråa, trista väder nu. Varför bor man i Sverige, kan man fråga sig?!
Det enda rätta när det är kulet och grått är att äta riktigt mycket choklad! För min del ska choklad ha mycket hög kakaohalt och gärna innehålla så lite socker och kakaosmör som möjligt. Favoriten just nu är Lindt's chokladkaka med 85% kakaohalt. Börjar nog bli vuxen (äntligen?!). Förr tyckte jag det var alldeles för beskt med så mycket kakao, men efter det att Nilla tog med mig på chokladprovning så frossar jag gärna loss på extra mörka synder:-)
Och tänka sig, det blev choklad efter middagen på lördagskvällen - GI-chokladbollar med extra mörk choklad - mumsfilibabba!!!

(Eget collage med bilder från lindt.com)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0