PRESENTEN

 2009-02-04 l 19:34:45


Har ju glömt att tala om vad Magnus fick i 6 måndaders bröllopspresent! Det blev ett litet "collage" med foton på honom och mig och en tändsticksask med ett kul citat:

"Marriage [márrij] n. wedlock, to tie the knot;
the union of man and woman as husband and wife,
the perfect match"

Jag tyckte det var lite gulligt detdär med "perfect match". För det är så det känns! I övrigt inget firande eftersom vi båda var jättetrötta efter en hård dags slit och släp.

Nu ska jag (som vår vän Henrik så väl uttrycker det) "koma" framför TV:n ett tag så Magnus får låna datorn lite. Det är strunt att inte ha varsin dator utan behöva turas om hela tiden. Dagens I-lands problem:-)

Det är att göra en god gärning
utan att tänka på
att det är en god gärning.
Källa:
Nalle Puh

(Ja, jag vet, jag har snöat in lite på Nalle Puh just nu men han säger ju så söööta saker!)

(Foto: privat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0