KOKBOKSNYHETER!

 2009-02-16 l 20:17:01
Kan knappt bärga mig tills det blir vår och alla härliga, färgglada kokboksnyheter kommer på hyllorna i våra bokbutiker! Ja, kanske inte här i Karlskrona (det finns bara två butiker som säljer böcker - den ena är "spännande" Bokia och den andra är "hippa" Åhléns och då menar jag inte Åhléns City i Stockholm om ni förstår vad jag menar!).



En nyhet våren 2009 från Kakao förlag är Liselotte Forslins "Lätt som en plätt". Kokbok som fullkomligt svämmar över av goda efterrätter och okomplicerade desserter baserade på ekologiska råvoror (så långt det går!). Riktig grädde och äkta smör som gör det hela lätt som en plätt! Minus bara att man måste vänta ända tills april för att få tag på denna lilla läckra bok! Fantastiskt smakrika bilder av Ulrika Ekblom som ofta fotar mat, mode och trädgård. Vill ha!!! (Till alla som undrar vad ni ska ge mig i födelsedagspresent i maj, detta är ett mycket hett tips!)

(Foto: Ulrika Ekblom och bild från Kakao.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0