HEEELG!!!

 2009-02-13 l 20:00:19


Och denna helgen är det inte vilken helg som helst utan alla hjärtans dag!!! Misstänker stark att det just nu pysslas, fixas och planeras för att få till dendär perfekta middagen, överraskningen eller presenten till imorgon. Själv ska jag överraska maken redan ikväll med en liten grej så han sover sött, men mer tänker jag inte säga:-) Kanske talar jag om det imorgon, jag vår se! Till alla er som har någon att pussa på imorgon vill jag bara rekommendera världens bästa läppbalsan, Honey Trap från Lush! Otroligt dryg liten burk full med nyttigheter för vintertrötta läppar. Det räcker att smörja dom en gång på kvällen och en gång på morgonen så får man en kyssäkta mun!



I helgen blir det födelsedagskalas igen. I februari har vi "bara" tre födelsedagsbarn att fira - Hugo den femte, Emil imorgon den fjortonde och mamma nästa vecka den nittonde. Emil önskar sig DS-spel, ficklampa och plastfickor till sina Pocemon-kort (stavas det så?!). Mamma önskar sig lite mer vanliga saker som t ex en stekpanna eller nya krukväxter. Alltid lika svårt att hitta på presenter tycker jag. Men, huvudsaken är ju ändå att man tar sig tid att träffas och prata lite. Det blir inte så ofta nuförtiden känns det som. Jobb tar mycket av ens vakna tid och sen tycker åtminstonde jag att det är svårt att hitta energi att göra så mycket mer nu när det är snö och kallt och mörkt. Hoppas i alla fall att vi får mycket tårta och geléhjärtan på morgondagens kalas (svärmor har skvallrat att det blir tårta med vaniljkräm!).

Vad ska du göra på alla hjärtans dag?

What a grand thing, to be loved!
What a grander thing still, to love!
- Victor Hugo -

(Foto: www.lush.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0