VERKLIGHETEN

 2008-08-25 l 19:34:24
Tillbaka i verkligheten efter sommaren! Både skönt och inte...
alla som just kommit tillbaka från semestern vet nog vad jag menar:-)

Konstig sommar förresten...

Nytt jobb=inga rutiner, bröllop med alla mina älsklingar runtom mig, lärt mig en del om datorns underbara "vlärd" som jag inte visste jag kunde, endast 2 myggbett(!) och nu är hösten här om några dagar (enligt almanackan!).

Ser fram emot att få sitta och kura skymning i skenet av en massa värmeljus och min kakelugn och pyssla ihop tackkort, filmer, collage etc från ett underbart år. Känns som att jag skulle kunna göra det på heltid faktiskt! Har pratat med N om att ha en hel dag med "scrappande" och fixa våra album som man ju aldrig gör längre. Och äta mycket äppelkaka till:-)

"Om du har ett äpple vill du dela det med mig..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0